The Body Shop Ultimate Adventskalender Lucka 7 + 8

Nu vart det lite stressigt igen, så nu kommer både lucka 7 och 8 i samma inlägg. I lucka 7 fanns en liten dagkräm i samma serie som rengöringen jag fick i inlägget här, Nutriganics Smoothing Day Cream. Väldigt liten burk, endast 15 ml, men det ska nog räcka för att få en uppfattning om produkten. Det är bra att det är enkelt att ta med sig den. Den här ska, precis som rengöringen, minska intrycket av fina linjer. Det känns ju lite tråkigt att det är anti-age-produkter med i kalendern, eftersom jag trodde att allt skulle passa alla. Men förhoppningsvis är resten av grejerna anpassade till alla åldrar.
 
 
Produkterna hör till olika teman, verkar det som. I den 8:e luckan hittade jag en Chocomania Body Scrub. Den hör alltså ihop med Lip Butter Chocomania, som jag fick i lucka 2. Undrar om jag får något mer i samma serie? Den här skrubben innehåller äkta kakaosmör och ekologiskt rörsocker, och ska göra huden mjuk och len.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0