Ansiktsbehandling på p.a.u.s

 
Igår var jag på en superskön ansiktsbehandling på p.a.u.s. Köpte något vanligt paket som innehöll peeling, portömning, mask, massage och syrabehandling. Allt kändes skönt och avslappnande, ända tills portömningen kom. Herregud vad ont det gjorde! Det kändes som man skulle klämma bort hela mitt ansikte, haha. Men det kändes fräscht efteråt, och masken svalkade av. Jag känner mig fortfarande väldigt mjuk i ansiktet.
 
Tjejen som gjorde behandlingen berättade att jag hade torr ythud, och därför blev det extra svårt att klämma pormaskarna. Hon sa också att jag borde lägga pengar på hudvårdsprodukter man kan köpa hos hudterapeuter, inte från apotek. Hm, vem kan det ha varit som direkt efter behandlingen sprang iväg och köpte nästan en hel hudvårdsserie på apoteket? Hehe, jaa, hon sa att jag inte skulle, men hon ville väl att jag skulle handla dyra saker hos dem. Själv tror jag faktiskt inte att märket spelar så stor roll.
 
Behandlingen i helhet var väldigt skön, och jag skulle absolut kunna göra det igen: jag har ju babylen hud! Serien jag köpte på apoteket får ni se i ett annat inlägg, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur mycket kostade det?

Svar: Kommer inte riktigt ihåg, 500-700 någonting.
BeautyBySoffy

2013-07-04 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0