The Body Shop Hand Cleanse Gel

The Body Shop Pink Grapefruit Hand Cleanse Gel, 55 kr

Det är viktigt att man har helt rena händer när man ska sminka sig, och för att det ska bli smidigt är det jättebra att skaffa en handrengöring/handsprit. Jag har tidigare haft The Body Shops handrengöring i Sweet Lemon, men den är i princip slut så idag köpte jag en ny. Denna är i Pink Grapefruit och luktar jättefräscht! 
 
Jag gillar verkligen TBS's handrengöringar; de sjunker in snabbt i huden utan att lämna någon hinna, och är jättesmidiga att ta med sig. Dock brukar jag ha min stående i sminkhyllan, och använda den innan jag sminkar mig. Eftersom jag använder fingrarna till primer och concealer så känns det inte så fräscht att gjosa omkring med smutsiga fingrar. Så ett tips till alla som sminkar sig med fingrarna, köp en bra handsprit!
 

Kommentarer
Postat av: Mima

Jag har samma och jag har den oftast med i handväskan!

Svar: Ja, det är jättesmidigt! Superbra att ha med sig till skolan/jobbet och fräscha upp sig :)
BeautyBySoffy

2014-01-20 @ 22:23:08
URL: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0