NYX Butter Glosses

Éclair, Vanilla Cream Pie.

De två glansiga läppglansen jag köpte från NYX (det andra var ju ett matt läpp"glans") är i färgerna Éclar och Vanilla Cream Pie. Jag trodde egentligen att jag skulle velat ha några andra färger, men när man väl ser dem på riktigt kan mycket ändras! Dessa två var de jag föll mest för, eftersom de båda var ganska naturliga. Här ser ni swatches:
 
Högst upp: Vanilla Cream Pie, längst ner: Éclair
 
Vanilla Cream Pie är alltså den lite mörkare och mer färgstarka rosa färgen, medan Éclair är mer babyrosa. Jag gillar de båda, men har ingen favorit än. Det får jag kanske sen när jag hunnit använda dem mer. Av vad jag har provat än så länge så tycker jag riktigt mycket om dem! De luktar gott, är supermjuka och sköna på läpparna, och håller länge. Färgen blir kanske inte jättetydlig, men det beror ju också på hur mycket produkt man tar. Gillar dem som sagt riktigt mycket än så länge, och ångrar verkligen inte att jag köpte dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0