Depend GelLack

Nu har jag äntligen köpt Depend GelLack! Jag köpte startkitet, som kostar cirka 465 kr, och där ingår allt man behöver förutom borttagning och färgat lack.
 
Det här var alltså det man fick köpa till. Jag och min syster valde ett ljusrosa och ett silverglittrigt lack. Nagellacken kostar 79 kr/st. Borttagningen kommer jag inte ihåg, men tror den låg på runt 40 kr. Det finns också någon billigare borttagning från Depend.
 
Såhär blev resultatet med tre lager. I princip heltäckande. :) Det är väldigt glittrigt, men det känns ändå inte knöggligt, utan det är blankt och lent. På förpackningen står det att lacket ska hålla i 2-3 veckor, och det tvivlar jag inte på. Tror nästan det kommer sitta tills man vill ta bort det för att nageln har växt ut för långt. Har haft det på i nästan en vecka nu, och det sitter fortfarande stenhårt. Inget från topparna har skavts bort. En sak som är jobbigt är att om man råkar måla bara lite utanför så kan kanten vikas upp, och man kan dra bort hela nagellacket. Vilket har hänt mig två gånger... Men om man är noga ska det nog gå bra. Det torkar direkt efter att man är klar med sista steget, och jag tycker ändå att det har suttit väldigt bra och varit snyggt än så länge. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Vill ha,det verkar bra! ;)

Svar: I know, än så länge funkar det bra tycker jag. Kanske nåt att önska sig i julklapp? :)
BeautyBySoffy

2012-11-23 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0