Läppstiftsvinst!

Wiiihh! Fick äntligen hem min läppstiftsvinst från tidningen FRIDA. Gulligt inslaget var det också. Jag vann dem i en motiveringstävling på FRIDAs facebooksida. Nu har jag längtat efter dem i över en vecka. ;)
 
Mörklila från Claudia, värde ca 60 kr
 
Ljusrosa från Maybelline New York nr 109 "Rosy Dream", värde ca 115 kr
 
Ljusrött från Isadora Jelly Kiss nr 59 "Merry Berry", värde ca 90 kr
 
Nudefärgat från Deborah Milano nr 1, värde ca 130 kr
 
Såhär ser de ut på huden:
Själv tycker jag de är jättefina, jag är nöjd med färgerna. Ska bli superkul att testa dem!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vinner så mycket du, men läppstiften var fina! :)

Svar: Ja, det gör jag faktiskt. :) Fast jag är med i många tävlingar också!
BeautyBySoffy

2012-11-27 @ 19:08:59
URL: http://chitza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0