Shopping på Yves Rocher

Från vänster: Hand Cream Vanilla Lemon, 19.90 kr, Perfumed Body Lotion Vanilla Lemon, 59 kr, Cotton Squares For Make-up Removal, 19 kr, Plaisirs Nature Lip Balm Strawberry, ca. 49 kr, Nourishing Lip Balm, 19.90 kr.
 
Som medlem på Yves Rocher får man en del erbjudanden. Igår fick jag ett om att få en present när man handlade över 59 kronor, så jag gick självklart dit idag! Jag handlade en body lotion, en handkräm och ett lypsyl i samma doftserie. De är Limited Edition, och finns under julen. Sen köpte jag bomullsrondeller, det brukar gå åt. Det man fick på köpet var det lilla läppbalsamet i glasburken. Jag hade faktiskt kollat lite på den, och funderade på om jag skulle köpa den men det var ju tur att jag inte gjorde det! :) Priset på det är jag inte helt säker på, eftersom det inte stod på mitt kvitto. Erbjudandet gäller inte så länge till, jag tror att det gäller t.om. den 10:e november.
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

nice! :D

P.S Allice.se utsett en vinnare i tävlingen som du deltog i! :D Vinnaren är presenterad i senaste tävlingsinlägget, hoppas du vill vara med och tävla igen! Kram! <3
http://adaras.se/2012/november/vinn-valfri-t-emp-klocka-fran-merattityd.html#comment

Svar: Jag kommer säkert vara med och tävla mer. Kram :)
BeautyBySoffy

2012-11-16 @ 23:17:32
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0