Sminkhörnan klar!

 
Är äntligen färdig med min sminkhörna (om man nu kan kalla den det när den inte är i ett hörn). Förut hade jag allt mitt smink i en stor låda, och det blev osmidigt att plocka fram och tillbaka det. Det blir mycket smidigare såhär, och nu har vi också fixat en lampa ovanför spegeln (syns inte på bilden) så att jag ser vad jag gör, vilket ju kan vara ett plus. :) Allt smink fick inte plats på hyllorna, så en del ligger i den lilla korgen på golvet. Ni ska få se lite närmare vad jag har på varje hylla.
 
 
På första hyllan har jag hud-och hårprodukter, alltså bland annat mina body butters, bomullstussar och hårspray.
 
 
På andra hyllan finns mina parfymer och basprodukter (foundation, concealer, rouge, puder). Mina penslar ska egentligen också ligga här, men de låg på tork när jag tog kortet.
 
 
Mascaror, ögonskuggor och annat ögonsmink finns på min tredje hylla. Topzen har jag ifall mascaran eller kajalen hamnar fel. :)
 
 
På den sista hyllan har jag en del av alla mina nagellack, andra nagelsaker, läppstift och läppglans.
 
 
Resten av sminket som inte fick plats har jag förvarat i ett skåp. Här ligger bara de produkter som jag inte har börjat använda än. (Några av mina neccesärer kom visst också med på bilden.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrica!

fin blogg du har!

Svar: tack! kollade precis in din, jättefin :)
BeautyBySoffy

2012-11-20 @ 19:46:41
URL: http://ulricasvensson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fint det blev :)

Svar: Tack, jag är väldigt nöjd även fast allt inte fick plats på hyllorna :)
BeautyBySoffy

2012-11-21 @ 20:57:02
URL: http://chitza.devote.se
Postat av: ♥ - ANGELICA - ♥

Oj vad mycket smink :)

Svar: Ja, jag har en del. Men jag skulle inte tacka nej till mer heller! ;)
BeautyBySoffy

2012-11-21 @ 23:45:21
URL: http://lica.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0