What I Wish For Christmas...

 
Eller egentligen; vad jag önskar mig innan jul. Ni har säkert sett eller hört talas om The Body Shops adventskalendrar. Ärligt talat så visste jag inte att de fanns förrän för ett tag sedan, och efter den stunden har jag snöat in mig helt på dem. I dem finns det en massa olika TBS-produkter, vissa i provstorlekar och andra i full size. Vilka storlekar och vilka produkter som finns i dem, beror på vilken kalender man väljer att köpa.
 
Kalendrarna finns i tre olika prisklasser: Luxury 800 kr (värde 1184 kr), Deluxe 1000 kr (värde 1535 kr), och Ultimate 1200 kr (värde 2450 kr). 
 
De kom ut i affärerna nu i början av november, och enligt The Body Shop själva tar de slut snabbt, så om du vill ha en är det nog dags att köpa en snart!

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Vill också ha! ;)

Svar: Jag vet, tänk att få en ny grej varje dag, himmelrike! :D
BeautyBySoffy

2012-11-04 @ 18:45:11
Postat av: Ebba

Hihi, jag tittar på min just nu! Mohahahaha!!! Okej jag ska inte vara elak, haha XD

Svar: Ebba!!!! Det är lugnt, jag är glad för din skull... ;)
BeautyBySoffy

2012-11-04 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0