Beautifying Oil

Beautifying Oil (här i doften satsuma) The Body Shop 155 kr
 
Häromdagen var jag på The Body Shop och tittade runt. Eftersom jag har varit sugen på deras "Beautifying Oils" ett tag, så frågade jag om en provflaska. Man fick faktiskt väldigt mycket i den lilla flaskan, som räcker länge! Oljan kan man använda både i ansiktet, i håret och på kroppen. Än så länge har jag testat den i håret och i ansiktet. Ärligt talat har jag inte märkt någon stor förändring, det kan i och för sig bero på att jag bara har testat några gånger. När man har haft det i håret så kan det kännas en aning fett (även fast man bara har det i topparna), men i ansiktet känns det mjukt och skönt. (Om du testar; kom ihåg att bara använda 2-3 droppar! Jag gjorde tyvärr misstaget att ta för mycket första gången...) Jag kan inte säga om jag skulle rekommendera den, men det är en skön olja som i alla fall är värd att fråga efter provflaska för! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0