En ny chans!

Jag vet inte om jag har skrivit nåt mer om gellacken på bloggen sen jag köpte dom, men jag har i alla fall inte varit jätteförtjust i dem. Visst, de satt bra sist jag använde dem, men så fort man målade det minsta lilla utanför så gick det att dra bort hela "nageln". Sjukt irriterande för någon som jag som inte kan sluta pilla när jag väl har börjat!
 
Men nu tänkte jag ge det en ny chans (och försöka att inte pilla så mycket!). Tycker trots allt det skulle vara skönt att slippa det här med att nagellacket går upp i kanterna hela tiden.
 
Målade i ljusrosa den här gången :D
 
Tycker ändå jag fick till lacket någorlunda jämnt den här gången, men jag har redan petat upp litegrann (ouupss!). Jag målade dom alltså igår. Ska fylla i det jag petade bort ikväll, så berättar jag om några dagar, när jag förhoppningsvis har bestämt mig för om jag tycker om gellack eller inte, hur det har hållit sig. 
 
(Och ja, jag ska försöka fixa bilderna så de inte ligger så mycket till höger hela tiden. ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0