Snyft, mitt läppsyl!

Den här gången ska jag inte göra någon lång recension om mitt läppsyl som är slut, men jag tänkte skriva lite kort om det i alla fall eftersom det var så bra!
 
Det är det till vänster och det är från Yves Rocher, från deras julkollektion som de hade. Det är i smaken Vanilla Lemon och det är faktiskt väldigt gott även fast det är en otippad blandning. Det är ganska tjockt och passar bra till vintern, och jag tycker det återfuktar superbra.
 
Egentligen är det väl typ som de flesta andra läppsyl, men lite bättre. Vissa läppsyl torkar ju nästan ut läpparna konstigt nog, men det här gör verkligen inte det. Billigt var det också, ca 20 kr.
 
Det är lite sorgligt att det är slut (fast det betyder ju att man snart kan köpa nya läpprodukter! :D), och att det var i deras julkollektion som uppenbarligen inte finns längre. Dock kanske det kommer tillbaka nästa jul, och de har säkert nåt liknande.
 
Nu har jag i alla fall mitt solskydd från Apoteket att använda, och det verkar helt okej. Har spf 30 också, toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0