MAC-presenterna!

Här är grejerna jag fick från MAC av pappa igår! Hade inte tid att visa det så noga igår, men här kommer det alltså. Det är Riri Hearts MAC Lipstick Pleasure Bomb Matte och MAC Stroke of Midnight Eyes Warm. Paletten är jättefin och SHIT, läppstiftet är från Rihannas senaste kollektion från MAC som inte kommer ut i Sverige förrän vecka 52! När pappa köpte det hade det kommit ut samma dag i USA. Att pappa kunde vara så inne visste jag inte, haha! ;) Tack så jättemycket pappsi, älskar dig!
 
Bildbomb, men det är ju så fint! För det första, förpackning är ju helt gudomlig! Och färgen är också helt otroligt fin; rosa åt det röda hållet och matt. Det är väldigt pigmenterat och den gången jag har hunnit prova det höll det väldigt bra. Det luktar precis lika gott av vanilg som mitt andra MAC-läppstift, men det här är mycket smalare (själva stiftet, alltså) vilket jag tycker är jättebra då det blir lättare att applicera. Och själva grejen att det inte finns i Sverige än, hur kul!?
 
Paletten går i varma färger vilket passar mig perfekt. Tycker sådana färger är enklast att bära upp till vardags, så denna palett kommer säkerligen bli välanvänd! ;) Den är supersmidig också, med två ögonbrynsfärger och tre vanliga skuggor. Sen får man med en liten pensel som känns mjuk och lite fluffig, och en snedskuren pensel till brynen. Kommer antagligen blanda brynfärgerna för att få rätt nyans, och kanske även använda dom på ögonlocken?
 
Brynfärgerna: Socialite, Midnight Hour.
 
Ögonskuggorna: Femme Fi, Amber Lights, Mulch.
 
Jag är jätteglad över de här produkterna, och självklart kommer ni få se dom mer! Ni kan räkna med att det kommer sminkningar med dom inom kort! :D
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Så fina :D

Svar: Ja det är helt sjukt hur glad jag är! :D
BeautyBySoffy

2013-12-12 @ 15:17:55
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Mima

snygg palett! :)

Svar: Den är jättefin! Och färgerna är perfekta till vardags :))
BeautyBySoffy

2013-12-12 @ 16:06:59
URL: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0