Brabrabra!

Vet att många andra bloggare säkert redan har hyllat Depends Dip-in Nagellackremover, men jag måste ändå säga att gud vad bra den var!
 
Det är bara att doppa ner fingret i den indränkta svampen och gnugga runt lite och så försvinner allt nagellack! Det bästa är att den tar bort även det som sitter längst in mot huden, som brukar vara svårt att få bort med vanliga bomullspads. Den är verkligen superduperbra! Det enda jag funderar över är om den torkar ut naglarna lite mer än andra removers, den känns lite starkare men det ska nog funka bara man är noga med att smörja in händerna och naglarna efteråt. 
 
Om det är någon som vill se en video på när jag visar hur bra den funkar (som i och för sig många andra har gjort, men ändå) så är det bara att säga till, jag rekommenderar den starkt i alla fall, det går så snabbt att få bort lacket! 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Allt bra med dig? :)

Svar: Jadå! Själv? :)
BeautyBySoffy

2013-07-05 @ 19:27:31
URL: http://elsaboanges.blogg.se
Postat av: Mariie

Den är jättebra! Tyckte om allt med den förutom att när man tog upp fingret kunde det följa med vätska+nagellack upp från burken och lägga sig på ens hud, dock kunde man skölja bort det med vatten :)

Svar: Ja, den är jättebra förutom det, det är risk att man blir torr om händerna. Man får tvätta av och smörja in efteråt. :-)
BeautyBySoffy

2013-07-10 @ 17:47:30
URL: http://mmaolii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0