Glossybox Juni - Don't Let Anyone Ever Dull Your Sparkle

Min Glossybox kom tidigare den här månaden, redan idag. :) Är superdupernöjd med den, här är produktinfo:
 
1. Sebastian Professional Volupt Spray 290 kr/ 150 ml
 
2. Figs & Rouge 100% Pure & Natural Tinted Lipp Balm 89 kr/ 12,5 ml
 
3. Emite Make Up Professional Eye Lash Curler 200kr / st
 
4. Hotmakeup Liquid Eyeliner 49 kr / st
 
5. Pierre René Sweet Berry Gloss 40 kr/ 7 ml
 
Fyra full size-produkter, are you kidding me? Det är ju jättebra, värdet på min box är över 400 kr! Eftersom jag älskar läpprodukter är jag jätteglad över läppglanset och läppbalsamet. En ny fransböjare behövde jag, volymsprej är alltid kul och den babyrosa eyelinern ska bli spännande att testa! Supernöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0