Glossybox Maj 2013

Äntligen äntligen äntligen har min Glossybox kommit! När jag beställde sa de att jag skulle få den förra veckan, men så blev det ju inte. Den kom ändå väldigt passande; jag är sjuk idag och blev uppmuntrad när jag såg den lilla kartongen i brevlådan. :) Tycker boxen var jättebra och ser fram emot att prova allt!
 
Månadens tema är "Magical Beauty" och här är produkterna:
 
Wen Sweet Almond Mint Cleansing Conditioner 

Original: 299kr/480ml (jag fick 60 ml)
 

Dr. Bronner's Magic Soaps Organic Citrus Castile Liquid Soap

Original: 99kr/236ml (jag fick ca 50 ml)
 

Puma Sync Deospray + EdT
 
Original: EdT 219kr/40ml (jag fick 1.2 ml)
            Spray 99kr/150ml (jag fick 50ml)
 

Color Club Age Of Aquarius Nailpolish
 

Original: 69kr/15ml (jag fick 15ml)
 
Hawaiian Tropic Silk Hydration Sun Lotion SPF 15
 

Original: 109kr/80ml (jag fick 59ml)
 

Så det var alltså grejerna, och jag ser mest framemot att pröva Puma-sakerna och solkrämen från Hawaiian Tropic. Sen ska det bli kul att se om hårprodukten verkligen ersätter schampo, balsam, inpackning och styling i en enda produkt, som det stod i beskrivningen att den skulle göra.
 
Man fick även en energidryck och en GlossyMag. :D
 
Om ni vill veta mer om produkterna, bland annat om den multifunktionella hårprodukten så kolla in mitt klipp på Youtube! Jag bäddar in det strax i ett eget inlägg. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: stina

Jag vill först och främst säga hur bra jag tycker din blogg är ! du är en sånn inpiration för mig, verkligen <3
har lite frågor jag undrar om dig, hehhe, du behöver inte svara men det skulle vara jätte kul !
1. vad är din absoluta sminkprodukt ?
2. när började du sminka dig och bry dig om det ?
3. hur många läsare per dag har du ?
4. kan inte du börj göra OOTD eller något sånt ?
5. har du pojkvän ?

// kram från stina i karlstad ! :)

Svar: Tack så jättemycket! Det värmer! <3Visst kan jag svara på dina frågor:
1. Det beror på om du menar en specifik produkt eller en typ av produkt. Men jag skulle nog säga att min ansiktsserie från Neostrata är min måste-ha-grej. Den har gjort min hy jättemycket finare.
2. Jag började sminka mig seriöst, alltså varje dag, när jag gick i 6:an (alltså ungefär 12 år). Fast jag var väl inte så duktig på det då kanske. ;)
3. Inte så jättemånga, men jag tycker det är kul att blogga ändå!
4. Hm, min blogg är ju smink-och skönhetsinriktad så att jag visar upp mina kläder är inte särskilt troligt. Men du har väl sett mina "Dagens look"-er?
5. Nepp, jag är singel och fri!
BeautyBySoffy

2013-06-07 @ 23:50:15
Postat av: Ebba

Jag fick också dom grejerna i min Glossybox!

Svar: Aha, vad kul! Du får säga till om du får samma i nästa också. :)
BeautyBySoffy

2013-06-11 @ 10:15:44
URL: http://bebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0