Hudkräm på läpparna

Kolla vad jag läste i min Yves Rocher-tidning (som jag förövrigt har läst ut hela)! Det står att man kan använda den ansiktskrämen som jag har på provtub även på läpparna! Jag har tidigare bara använt den på halsen eftersom jag inte får använda den i ansiktet, så det blir kul med ett nytt användningsområde. 
 
Jag provade det idag, och på läpparna blir ju lukter och smaker ännu starkare, så det kändes väldigt starkt parfymerat helt plötsligt. Kanske inte det godaste att ha på läpparna (men luktar jättegott på t.ex. halsen!) men läpparna vart mjuka. Kanske inte så att de höll sig supermjuka överdrivet länge, men det kändes väldigt mjukt åtminstone medan krämen fortfarande låg på. Den var väldigt rinnig att ha på läpparna, men det funkar.
 
Så om ni vill, prova att använda er kräm även på läpparna, det kan bli jättebra! (En kompis använder Niveas vanliga kräm, så det är ett förslag.)
 

Ni får jättegärna säga till om ni vill läsa om något särskilt, t.ex. om ni vill veta mer om min akne-serie från Neostrata som jag pratar så mycket om! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0