Lite nytt :-)

Kubiss Nail Polish Kaviar Black ca 45 kr, Yves Rocher Anti-Breakage Stärkande Baslack 79 kr, Essie Nail Polish Muchi Muchi 129 kr.
 
Nu har jag faktiskt en hel del nytt i nagelväg, och en av dom har ni kanske sett i min video här men de andra har jag inte visat. Det från Kubiss är inget nagellack utan ett typ "kaviar-textur-lack". Det är bara som små svarta pärlor (finns ingen pensel alltså) som man häller på nagellacket medan det fortfarande är klibbigt. Det är som Ciaté's kaviar-lack fast budget. Fick det av min syrra som har varit på Ullared, tack Erika! <3

Yves Rocher-stärkaren pratade jag ju om i min video, men nu har jag provat det en gång. Det sitter faktiskt på mina naglar nu. I alla fall så blir det jätteglansigt och fint, och det känns som att naglarna redan har blivit lite starkare. De får som ett skyddslager över sig. Jag kommer antagligen göra en recension senare när jag hunnit testa det ordentligt, men än så länge har det klarat en hel shoppingdag (där jag slängde på mig massor av kläder) så det är bra!
 
Sen är Essie-lacket egenltigen mammas men jag har bestämt mig för att låna det ofta, haha. Jag har hört mycket bra om Essie så det ska bli superkul att se om det är så bra som det verkar. 
 
Ikväll ska jag måla naglarna med Essie-lacket som grund och sedan lägga på kaviar-lacket över. Bilder på det kommer antingen senare ikväll eller imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0