Överflöd av tidningssmink...

Oh herregud vad mycket tidningssmink jag har... När man lägger det i en hög såhär så ser man hur sjukt mycket det är. Mycket av det har jag inte ens börjat använda. Jag har nån knäpp regel att jag ska försöka använda slut på det jag har innan jag börjar på nya produkter. Har jag till exempel fått ett läppglans så ska jag helst använda slut på alla mina andra läppglans innan jag börjar på det nya. Omöjligt, eller hur? Jag har redan brutit mot det, hehe.
 
Nu när jag har Glossybox funkar det ju inte heller längre att vänta med allt man får, så jag ska ta mig i kragen och ställa fram de här grejerna på min sminkhylla också! Just nu ligger en del av dom i ett skåp, så de ska få komma fram. Grejerna hinner ju bara bli dåliga om jag inte använder dom när jag får dom.
 
Sen måste jag säga också att allt smink man får med tidningar inte alls är dåligt! Många slänger det innan de ens har testat. Prova först, snälla! Vissa läppglans jag har fått med SOLO har varit jättesköna och typ mjukgörande. :O Även fast de bara blev glansiga. Så testa innan du slänger, okej? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0