Shopping i Karlshamn

Tänkte egentligen unna mig ett Mac-läppstift men självklart fanns det inte Mac nånstans i hela Karlshamn... Jag köpte i alla fall lite andra grejer, mest nödvändigheter.
 
Hawaiian Tropic's after sun behövs kan jag säga, lyckades bränna mig igår, hehe. Så den ska jag svalka mig med senare ikväll. :)
 
Jag behövde en make up-remover för vattenfast smink, och det fick bli L'Oréals. Var faktiskt inte så noga med det. :D 
 
Sen så har jag varit nyfiken på Depends Dip In Remover, så den köpte jag när jag ändå höll på, och e.l.f.'s Stipple Brush. Den ska provas imorrn!
 
e.l.f.'s borste kommer det ett till inlägg om snart, eftersom jag själv är så excited över den, haha!
 
Blev ett litet snabbt inlägg nu, och jag är ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har varit på sommarstugan och bara slaaappaat. Blir fler inlägg snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vars köpte du Elf stippling brush, vilken butik o va gick den på där? :)

Svar: Den köpte jag på Parfymeri 1 i Karlshamn. Den kostade 45 kr, men det blir ju inte dyrare än om du beställer eftersom frakten tillkommer till en beställning. :)
BeautyBySoffy

2013-06-27 @ 13:11:49
URL: http://moaerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0