Tips: Yves Rocher Bath & Shower Gel

Måste tipsa om Yves Rochers shower gels! Jag fick en mini-gel i doften äpple av min farmor, och min syster fick liljekonvalj-doften. Båda luktar supergott, men speciellt äpplet. Åh, det är nästan så man skulle kunna äta upp det! 
 
Jag har använt min en gång, och ni ser ju att det inte gick åt så mycket. Den kändes skön på, men jag rekommenderar den mest för doften. 
 
Det här är 50 ml och fullstorleken är på 400 ml och kostar 69 kr. 
 
Obs! Äpple-doften finns på YR:s hemsida, men det står att den är slutsåld. Det är limited edition, så det är inte säkert att den finns mer, men liljekonvalj-doften ska finnas! (Det finns även flera andra dofter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0