Ansiktssmink igen! Yay!

Youngblood Mineral Primer, Garnier 5 Sec Perfect Blur, Sheercover Lip-to-Lid Highlighter, elf Personal Blend Foundation, L'Oréal Paris Nude Magique CC Cream.
 
Om ni läste mitt Neostrata-inlägg så vet ni att hudterapeuterna sa åt mig att inte använda några andra produkter i ansiktet än min Exuviance-foundation. Men jag hade bestämt mig för att använda lite annat efter jul i alla fall, när rengöringsgrejerna antagligen snart är slut. Dock fick jag en kommentar häromdagen av en läsare som tyckte att det hela verkade som ett försäljningsknep, och det kan jag hållla med om. Jag fick mig en liten tankeställare av kommentaren, och bestämde mig för att prova med lite annat smink även fast jag fortsätter med Neostrata. Bara för att det är kul och för att se om min hy ändå håller sig fin.
 
Så idag provade jag alltså, och jag använde nästan alla produkter på bilden och det kändes bra! Än så länge är min hy fortfarande fin och jag kommer uppdatera om ifall den ändras. Dessutom har jag ju inte kunnat skriva så mycket om just ansiktsprodukter tidigare men nu när jag har börjat använda det så kommer jag självklart berätta vad jag tycker om det jag testar. Så antagligen kommer det inlägg om de här produkterna inom kort!

Kommentarer
Postat av: Mima

Såg din video på tomma oktober och blev förtjust :) Du är så ärlig och tydlig med vad du tycker om produkterna :) Själv har jag först under det senaste året blivit intresserad av skönhet och hudvård och pyttelite hårvård och har också börjat posta empties på min blogg (bara bilder)... You go girl! :)

Svar: Åh, tack så mycket! Blev jätteglad av din kommentar! :D Vad kul att du också har börjat intressera dig för smink och skönhet, ska kolla in dina empties!
BeautyBySoffy

2013-11-30 @ 21:36:52
URL: http://mimedus.papper.fi
Postat av: B R O W N S U G A R

Älskar den primern!

Svar: Menar du den från Garnier? Ja, jag tycker den känns bra än så länge! :)
BeautyBySoffy

2013-12-03 @ 18:57:04
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0