NOTD: Isadora Beetle Green

Hmm, inte de bästa bilderna... Jaja, idag har jag målat naglarna med Isadoras superfina färg Beetle Green! Det är en jättefin, mörkgrön färg medd skimmer i, perfekt nu till vintern. Som ni ser på bilden längst ner så ser det nästan lite svart ut i dåligt ljus. 
 
Älskar verkligen den här färgen, men tyvärr var det limited edition förra vintern så den finns inte att köpa längre. Dock finns det säkert många liknande färger! :)
 
Måste bara säga att om ni målar naglarna; gör inte samma misstag som jag och kör en stor klump lack i håret. Inte att rekommendera. Slutade med att min kompis fick stå med mig i badrummet och dränka mitt hår i nagellackborttagning...

Kommentarer
Postat av: alice

sv: visst är de! :)

gud vilket snyggt nagellack!

Svar: Ja, jag älskar färgen! :)
BeautyBySoffy

2013-11-10 @ 18:00:43
URL: http://alicelilja.blogg.se
Postat av: Mima

Jag har precis samma lack! Och det är konstigt eftersom jag inte gillar grönt men när jag stod och fingrade på denhär flaskan i butiken som blev jag som såld. Gillar det verkligen! Skulle kunna tänka mig bära det på självaste julafton :D

Svar: Visst är det superfint? Brukar inte heller ha gröna naglar, men det är nåt speciellt med den där färgen... :)
BeautyBySoffy

2013-11-30 @ 21:42:55
URL: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0