Balmbini Review & Swatches

Här kommer swatches och lite närmare visningar på produkterna i min nya The Balm- palett!
Grannens katt ville visst vara med och testa, haha! <3
 
Vi börjar med rougen:
De är mer pigmenterade än de ser ut att vara; det är bara det att jag har "smort" ut dom här. Båda är superfina, och jag kan tänka mig att Hot Mama passar bäst nu till hösten.
Båda två kan även användas som ögonskuggor.
 
Den ljusaste skuggan tror jag (som namnet säger) även passar bra som highlighter, och Insane Jane har jag totalt kärat ner mig i! Den är perfekt mellanbrun, och blir supersnygg ihop med den ljusa. Jag tog några bilder på en sminkning jag gjorde med de två färgerna, så om några blev bra så kan det komma ett inlägg om det senare.
Jealous Jordana har jag inte provat på ögonlocket än, så det blir spännande att se hur den gör sig där.
 
Läppglansen syns inte så bra på swatches, de är rätt så skira. Än så länge har jag bara provat det ljusaste på läpparna och det blir bara genomskinligt, men väldigt glansigt och fint!
 
Älskar förpackningen på Balmbini- paletten och jag känner på mig att den kommer bli en stor favorit! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0