MAC Wanties

  • Mineralize Moisture SPF 15 Foundation, 345 kr
  • Powder Blush, 245 kr
  • Lipstick, 200 kr
  • Studio Finish SPF 35 Concealer, 180 kr
  • Mineralize Skinfinish, 305 kr
  • Pro Longwear Concealer, 180 kr
  • Mineralize Skinfinish Natural, 305 kr

Dessa produkter från MAC står absolut högst på min MAC-önskelista! Det mesta är ansikts-smink, och att jag vill ha så mycket sånt beror nog på att jag just nu inte kan använda det så jag längtar helt enkelt. Alla grejer från MAC är jättefina (och dyra!) och jag vill såå gärna lära känna märket bättre. :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Köp fix+ ifrån mac, så värt dom 180 kr den kostar, underbart bra produkt!

Svar: Ja jag har hört mycket bra om den produkten! Dock är det en produkt som känns lite onödig, men det kanske ändras när jag testar den? :)
BeautyBySoffy

2013-10-24 @ 20:42:08
URL: http://lilomilo.blogg.se
Postat av: Nina Irojiro

Det är så synd att MAC är så dyrt i Sverige jämfört med i Nordamerika. Det är nästan dubbelt så dyrt här. Synd, för de gör bra saker, främst ögonskuggorna. :D

Svar: Oj, ja allt är ju i princip billigare i USA :) Jag har ju än så länge bara ett läppstift därifrån, men jag kanske ska ta och prova några ögonskuggor därifrån då?
BeautyBySoffy

2013-10-25 @ 14:27:04
URL: http://ninairojiro.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0