Trind Nail Balsam

Sista Glossybox-produkten att visas upp är Trind Nail Balsam, och anledningen till att den är sist är att jag har svårt att veta vad jag tycker om den. Mina naglar gick av mycket under en period, så jag klippte ner dom och började använda det här balsamet. Det ska alltså hjälpa naglarna att inte skiva sig, och att bli starkare genom att återfukta. 
 
Grejen är att en del av mina naglar är väldigt fina, men det är också de som brukar vara det. De som brukar skiva sig gör det fortfarande tyvärr, även fast de är korta. Så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Dock tror jag att jag kanske inte använder produkten riktigt som man ska, dels har jag inte alltid använt den varje dag, och jag har inte låtit balsamet sitta på i 2 minuter innan jag smörjer in det. 
 
Därför kan jag inte säga jättemycket mer nu, utan jag ska försöka börja använda produkten korrekt och om jag tycker annorlunda om den då så ska jag självklart skriva om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0