Vinst: The Balm!

I förrgår när jag kom hem så låg det ett paket i min brevlåda! Först hade jag ingen aning om vad det kunde vara, men när jag hade känt lite på det så tänkte jag att det kanske, kanske kunde vara en palett från The Balm som jag hade varit med och tävlat om i somras. Och det var det! Såå glad blev jag verkligen! Den är så himla fin, och jag kollade upp att den var värd 349 kr så det var inte så dåligt!
I den finns en blandning av några av deras produkter, och jag ska gå igenom i ett eget inlägg om vilka färger som är med och swatcha dom för er. Men i alla fall så innehåller paletten 2 st rouge, 3 st ögonskuggor och 2 st läppglans. 
 
Gillar också spegeln; ofta tycker jag speglar som följer med i produkter är onödiga, men den här är så stor och liksom bred så den funkar faktiskt.
 
Själv har jag aldrig tidigare provat något från The Balm, så det här var riktigt spännande! Men som jag sa så kommer jag visa swatches och även säga vad jag tycker om grejerna när jag testat dom lite, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, vilken fin! grattis

Svar: Tack! Älskar den redan! :D
BeautyBySoffy

2013-10-12 @ 09:55:32
URL: http://lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0