NOTD: I Want More

Utan blixt inomhus, det här är den mest "rätta" färgen.
 
I solljus utan blixt.
 
Nu blir det en till NOTD, men jag har lite torka just nu tyvärr! Jag målade i alla fall naglarna med Sephora-lacket "I want more" idag. Det är syrrans nagellack som jag lånar den här gången. :)
 
Minns ni Lancôme-lacket jag visade för inte så länge sedan? Jag tycker det här är liite likt det, men med en ljusare och mer klarröd ton. Tycker det är jättefint och superglansigt, så nu återstår bara att se om det håller bra också!
 
 

Kommentarer
Postat av: tess

fint !!:)

Hur får du så långa fina naglar ?

Svar: Tack! :)Åh vad kul att du tycker det, men jag vet faktiskt inte riktigt... Vissa av mina naglar går av lätt, medan andra är starka. Jag gör egentligen inte så mycket mer än att använda baslack, och nu har jag precis börjat använda en nagelolja. Jag kanske kan göra ett inlägg med lite nageltips någon gång? =)
BeautyBySoffy

2013-09-06 @ 20:15:50
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0