Saker att unna sig

Som jag nog har berättat så använder jag en särskild hudserie för akne-hy, och det innebär att jag bara för använda min Exuviance-foundation i ansiktet. Jag får inte använda nåt annat, varken rouge, puder, highlighter osv. Det är ganska tråkigt när man är en skönhetsnörd som jag och bara vill prova allt! 
 
Så som en liten belöning till mig själv när jag inte behöver använda serien mer (kanske om något år?) så tänkte jag unna mig några lite finare grejer av sånt jag inte har kunnat använda nu. Det har jag hakat upp mig på just nu är...
 
  • Too Faced bronzers och rouge, vet inte exakt vilken än men vem vill inte ha Too Faced??
  • Ett rouge från MAC
  • En highlighter från MAC
  • Baked blush från e.l.f.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad fin blogg! :D

Svar: Tack så mycket! =D
BeautyBySoffy

2013-09-15 @ 15:39:38
URL: http://makebym.blogg.se
Postat av: trisiaa

Hej, vilken fin blogg du har!
Vill du vinna en EGEN designad header? :D
Delta då i veckans bloggtävling så har du chansen att vinna en professionell header :D
Kram! <3

Svar: Tack! :)Får gå in o kika ;)
BeautyBySoffy

2013-09-15 @ 22:33:27
URL: http://www.fames.se/trisiaa
Postat av: Alexandra

Too faced har ett hjärtformat rouge har jag för mig som jag är såå sugen på :)

Svar: Ja, det tvådelade? Det är jättefint! :)
BeautyBySoffy

2013-09-16 @ 21:06:14
URL: http://www.beautyfanatic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0