Baby Lips!

I helgen var jag i Göteborg och då hittade jag de superhypade Baby Lipsen från Maybelline! Egentligen hade jag väl tänkt att de var lite onödiga och inget jag behövde köpa, men när de ändå var där så köpte jag ett. ;) Det blev i färgen Cherry Me eftersom jag ville ha ett färgat som var lite mörkare än de klassiska rosa. Det kostade 40 kr har jag för mig.
 
Jag tycker faktiskt att man får med mycket produkt, som ni ser på bilden är det mer än i många andra läpp-produkter. Hela hylsan är fylld.
 
Färgen ser ut såhär, den är väldigt skir men jättesnygg! Det blir en "dina läppar fast lite snyggare och mörkare"-effekt. Inte så att man behöver en spegel för att applicera, men det blir ändå inte genomskinligt. Av det jag har provat än så länge kan jag säga att det är mjukgörande (kanske inte återfuktande på djupet direkt men mjukt) men inte på lång sikt. En liten kul grej att ha helt enkelt, och jag funderade först på att köpa även de andra färgerna men det känns lite onödigt.
 
Har ni provat Baby Lips, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Sofies skönhetsblogg

Har inte testat ännu men har tänkt ge mig ut på Baby Lips-jakt i helgen efter att lönen har kommit in! ;D

Svar: Åh vad kul! Berätta gärna vilka du köper sen :D
BeautyBySoffy

2014-04-21 @ 19:22:08
URL: http://sofies.sajk.com
Postat av: Jessica

Jag har Cherry Me och jag älskar den! Tycker det är så fint när det blir bara lite färg :)

Svar: Ja exakt! Det blir som att mina egna läppar är så där mörka och fina naturligt :D
BeautyBySoffy

2014-04-22 @ 18:43:55
URL: http://fames.se/whereweare/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0