Dagens look: Dusty Mauve

Ska vara ärlig och säga att det här är typ "några dagars sen-look", men den kommer upp först nu! Här har jag provat några av mina nya Elf-produkter jag fått hem: HD Blush, Baked Eyeshadow och Matte Lip Color. Tycker än så länge om alla, och tycker de passar perfekt ihop! Det blir liksom en lite dov, lila-aktig look som jag älskar. :)
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

Benefit The POREfessional
Viva la Diva 3 in One Concealer
Exuviance Skin Caring Foundation True Beige
Maybelline Fit Me Pressed Powder
E.l.f. HD Blush Headliner
 
Ögon:

Wet n Wild Cover All Stick
MAC Socialite och Midnight Hour (till brynen)
Sumita Beauty Brow Set
Isadora Smoky Eyes Palette Pink (den rosa)
E.l.f. Baked Eyeshadow Burnt Plum
Maybelline Diamond Glow Coral Drama (den mörkbruna)
The Body Shop Super Volume Mascara
Isadora Big Bold Mascara
 
Läppar:

E.l.f. Matte Lip Color Tea Rose
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv: jag använder i princip aldrig min, just på grund av den anledningen att den är alldeles för skimmrig för min hy. Jag har dock testat att ha den som ögonskugga tillsammans med andra skuggor (en sotning) och då vart resultatet helt ok! :)

Svar: Ja, visst är den lite väl skimrig för ansiktet? Har också provat att swatcha den bara på handen över krämskuggor, vilket blir rätt snyggt så det kanske man kan köra på. Vill ju inte att den ska ligga oanvänd. :)
BeautyBySoffy

2014-04-01 @ 16:40:26
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv: nej precis! Jag vart lite besviken över att den var sååå skimmrig i verkligheten, så jag har knappt använt den som sagt :p

2014-04-02 @ 14:50:16
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0