E.l.f. Long-lasting Lustrous Eyeshadow Gala

Som jag tror jag nämnde i ett annat inlägg så har jag kommit in i en krämproduktsperiod, särskilt med rouge men även ögonskuggor! De enda krämskuggorna jag har är från Maybelline, så jag kände att jag ville prova även E.l.f.'s. Färgen jag beställde heter Gala, och jag tycker det är väldigt svårt att bestämma vad för färg det är egentligen. Mest brun skulle jag säga men lite åt det lila hållet? Jag trodde faktiskt att den skulle vara lite mer plommonfärgad än den var, men jaja, den är ju fin ändå.
 
Den är väldigt moussig i konsistensen, alltså ganska luftig och lätt. Tycker den kunde varit lite mer pigmenterad, men vill man bara ha en lätt look så är det ju toppen att det inte kommer ett ton med färg på första lagret. ;)
 
Jag har inte använt den jättemycket än, kanske två-tre gånger, så jag ska prova ordentligt och se hur hållbarheten är (vilket är väldigt viktigt!) och så återkommer jag med recension. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0