E.l.f. Primer Eyeshadow Sexy Silver

Även denna fick jag i min "Spring Collection", och först trodde jag att det var en vanlig ögonskuggeprimer, så jag tänkte att "det var väl helt okej, men inte jättekul". Men sen insåg jag att det var en krämskugga med inbyggd primer i, och gud vad glad jag blev haha! Mycket roligare! Dessutom tror jag att jag har fått nån slags krämprodukts-dille, för jag har blivit jättesugen på att prova olika krämskuggor och krämrouge. Så att få prova en krämskugga i ny form kändes spännande!
 
Den har en applikator precis som ett läppglans, tror nog mest jag kommer lägga på skuggan med den här, har en känsla av att det är lättast om man blandar ut med fingrarna sedan. 
 
Färgen, Sexy Silver, ser ut så här, och gud vad metallisk och snygg den är! Sjukt pigmenterad och alldeles glansig av silver! Tycker den är såå snygg! Mitt enda problem är när jag ska använda den, haha. Eftersom den är så pigmenterad känns den inte så vardaglig, men jag har inte provat den på ögonen än så det kan ju hända att man kan göra den ganska naturlig. I alla fall, en supersnygg färg som jag vill prova ordentligt snart, det kommer antagligen upp en sminkning med den när jag gör det! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0