Isadora Sunset In Rio Summer Collection 2014

IsaDora-Sunset-in-Rio-Candice
Har sett på en del andra bloggar, bl.a. Molkan och Makeupedia att Isadora kommer ut med en färgsprakande sommarkollektion i maj eller juni. Den är inspirerad av tropiska färger och solnedgångar, kanske inget för den som inte vill ha illiga färger, men den som älskar sånt kommer antagligen älska detta!
 
IsaDora-167-Rio-Fever
Perfect Moisture Lipstick 167 Rio Fever
 
IsaDora-14-Coral-Glow
Moisturizing Lip Gloss 14 Coral Glow
 
IsaDora-14-Rio-Red-15-Knock-out-Pink
Twist-up Gloss Stick 14 Rio Red, 15 Knock-out Pink
 
IsaDora-784-Copacabana-786-Ipanema-Beach-878-Peachy-Colada
Wonder Nail 784 Copacabana, 786 Ipanema Beach, 878 Peachy Colada
 
IsaDora-20-Ocean-Wave-21-Amazonas
Eye Glow 20 Ocean Wave, 21 Amazonas
 
IsaDora-Golden-Sand-07-Hazel
Eye Glow 02 Golden Sand, 07 Hazel
 
 
IsaDora-Gel-Eyeliner-Sunset-in-Rio
Gel Eyeliner 08 Turquoise, 09 Aqua
 
IsaDora-88-Bermuda-Bronze-89-Sunset-in-Rio
Twist-up Blush & Go 88 Bermuda Bronze, 89 Sunset In Rio
 
Personligen lockar inte den här kollektionen mig sådär jättemycket, jag är helt enkelt ingen som älskar illiga färger. Jag vill bli bättre på att använda färger, men dras inte till de där extrema färgerna eftersom jag vet att de inte kommer bli så använda.
 
Dock tycker jag läppglanset, läppglanspennorna, de bruna skuggorna och nagellacket i färgen Peachy Colada är riktigt fina. Twist-up Blush & Go är jag sugen på också, fast i andra färger. Haha, jag gillar de neutrala delarna av kollektionen! Men jag tycker det är bra att de har lite av varje, fast den mest är gjord för de starka färgerna. Som sagt, passar nog bättre till de som älskar färg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0