E.l.f. Hypershine Glosses

E.l.f. Hypershine Gloss - Vixen, Blossom

Det blir väldigt mycket Elf nu, men det är för att jag så gärna vill visa er sakerna närmare, så jag hoppas det går bra! Idag är det Hypershine Glosses som ska visas, och jag köpte dem i färgerna Vixen och Blossom. Förpackningarna är ganska speciella för att vara läppglans, de är väldigt smala och långa och har ingen vanlig applikator utan den ser ut såhär:
 
Det man gör är att man vrider längst bak på förpackningen så att produkten "ploppar ut" längst upp, som ni kan se här ovan. Själva applikatorn är en pensel. Till en början var jag nog lite tveksam till utformningen på läppglanset, men jag tycker faktiskt det funkar riktigt bra! Dock kan det råka samlas lite produkt utanför, på penseln, om man råkar vrida till den och sen inte använda det som kommer ut. 
 
Här ser ni färgerna swatchade: Vixen högst upp och Blossom längst ner. De är inte superpigmenterade när de väl är på läpparna, men de ger en diskret färg som jag tycker om. Glansen är superfin, de är sköna på läpparna och de luktar ganska gott. Hållbarheten tar alltid lite längre tid att testa, så det återkommer jag om.
 
Måste få tillägga också att Vixen är väldigt fin att lägga över Elf's Moisturizing Lipstick i färgen Coral Cutie, som ni kan se här
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jätte fin blogg ! Kan du inte börja göra mer videos , kanske tutorials eller något liknande ? Skulle vara jätte kul :)

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :D Jag kan absolut fundera på det eftersom jag fått frågan tidigare, det är bara det att jag måste lära mig redigera haha! Men ska som sagt fundera på det, det kanske kan bli kul. :)
BeautyBySoffy

2014-08-07 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0