E.l.f. Zit Zapping Concealer

Jag känner att min Elf-samling har vuxit från typ 3 till 30 produkter på några månader, meen så är det ibland. ;) De är ju så billiga så man passar på att beställa mycket på en gång. I alla fall, den här concealern har dock inte jag beställt, utan den beställde min syster. Eftersom hon inte ville ha den för att den var så ljus, så tog jag över den. Som vanligt. Den är väldigt ljus även för mig men jag tror ändå att den kommer funka i vinter, åtminstone som uppljusare under ögonen.
 
Så här ser applikatorn ut, precis som mitt Luscious Liquid Lipstick. Man skruvar upp produkten, så det kommer ut ur svampapplikatorn. Den här concealern luktar väldigt stark, som någon konstgjord version av Coca Cola. Kan kännas lite väl starkt att ha i ansiktet, men än så länge verkar det fungera. 
 
En sak jag har upptäckt de få gånger jag testat den här produkten, är att den täcker otroligt bra! Det blir som en ny sammetsyta på huden. Måste säga att den känns väldigt bra på det sättet, och vi får se om den fortfarande känns så i vinter då jag kan använda den ordentligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0