Nya borstar från Real Techniques!

Jag är SÅ glad för jag har äntligen fått hem mina första Real Techniques-borstar! Förstår inte hur det kan ha tagit så lång tid för mig att verkligen beställa dessa finingar, men nu har jag dem äntligen! Jag ska prova dem första gången imorgon, och det ska bli superspännande efter att ha hört allt gott om borstarna.
 
Ni kommer få se dem närmare när jag har hunnit testa dem lite, och när jag har mer energi att skriva om dem. Det jag beställde var i alla fall Core Collection och Blush Brush, vilket känns som bra val.
 
 

Kommentarer
Postat av: Brownsugar

Älskar deras borstar :D

Svar: Ja, än så länge gillar jag dem verkligen! :D
BeautyBySoffy

2014-08-27 @ 14:28:19
URL: http://brownsugar.se
Postat av: E

var köpte du borstarna ifrån? :)

Svar: Jag köpte dem från Iherb, billigaste stället tror jag! :)
BeautyBySoffy

2014-10-25 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0