Lancôme Rose Lyre

Lancôme Rouge À Lèvres Satin 06 Rose Lyre
 
 
Här har ni swatches på hur läppstiftet jag fick från Erika ser ut. Det är ganska illrosa men ändå så att man kan bära det. Jag har ett läppstift från Maybelline som verkligen är ill-illrosa som jag tycker är svårt att använda, men det här går lite mer åt det mörka hållet. Dessutom är det liksom lite murrigare och inte fullt så klart, om ni förstår vad jag menar?
 
Trots det har jag inte använt det ordentligt än, är fortfarande lite obekväm med starkare färger på läpparna. Måste försöka vänja bort det! I alla fall kan jag tänka mig att denna färg är snygg till en enklare brun sotning, eller till en mer bold eyeliner. :)
 
(Och ja, färgen är lite mer varm än vad den ser ut att vara på understa bilden. Jag var bara tvungen att ljusa upp den en del.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Himla fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
BeautyBySoffy

2014-02-20 @ 12:47:25
URL: http://beautyfreakme.blogg.se
Postat av: Elin Bjurek

Riktigt snygg färg!

Svar: Tycker jag med! Den syns, men den "skriker" liksom inte ;)
BeautyBySoffy

2014-02-23 @ 11:04:01
URL: http://elinbjureks.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0