Glossybox Januari 2014

Jag har ju slutat prenumerera på Glossybox nu, men jag hade recenserat tillräckligt många produkter för att få en gratis box! Jag väntade till januariboxen eftersom jag visste att man skulle få ett prov på Benefit The POREfessional där i, och det har jag nu fått! :D
 
Temat var Fresh Start och jag tycker grejerna passade in väldigt bra på det.
 
Här är produkterna som kom i månadens box:
 
1. Karmameju Charcoal Konjac Sponge, 89 kr/st

En rengöringssvamp som ska exfoliera huden milt. Jag har hört lite om sådana här svampar, men vet inte så mycket om dom än men nu ska jag absolut ta reda på mer om hur de funkar! Tänkte visa er hur den ser ut i ett eget inlägg.
 
2. Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine (nylansering), 35 kr/ 75 ml

Tandkräm som ska göra tänderna vitare, och även stärka dom. Helt ärligt känns det lite tråkigt att få en tandkräm i Glossyboxen, men att den ska göra tänderna vitare känns i alla fall lite roligt.
 
3. Benefit Cosmetics The POREfessional, 290 kr/ 22 ml

Stjärnan i boxen, helt klart! Ååh, vad jag är sugen på att prova den här primern som ska göra huden jämnare och få sminket att hålla bättre! Har hört mycket bra om den här, så när den är provad kommer ni säkerligen få höra mer om den! ;)
 
4. Revlon Professional Equave Hydro Nutritive Detangling Conditioner, 149 kr/ 200 ml

Det här leave-in balsamet ska vårda och reda ut håret. Mitt balsamspray jag hade tidigare har tagit slut, så det här kom väldigt lämpligt. Kan bli spännande att prova.
 
5. Sumita Brow Set, 139 kr/st

Det här var nog, tillsammans med primern från Benefit, en av de roligaste produkterna den här gången. Det är en genomskinlig vaxpenna som ska få brynen att hålla sig på plats hela dagen. Faktum är att jag precis hade tänkt gå och köpa H&M's Brow Fix (var väldigt nära att göra det!) men nu behövs ju inte det. Perfekt!
 
 
Man fick som vanligt med en riktigt fin Glsosymag, och också två rabattkuponger. Den ena är 20 kr rabatt på en sån tandkräm man fick i boxen och den andra är 50 kr rabatt på Revlon Equave-produkter. Tandkräm behövs ju alltid så den checken kommer nog användas, med den andra får vi se.
 
Jag är nöjd med min box, dock känns inte tandkrämen sådär jätterolig menmen... Rengöringssvampen ska bli intressant att få testa, balsamsprayet helt okej, och primern och ögonbrynsfixet känns superroliga! Jag kommer skriva mer om varje produkt i egna inlägg, så håll utkik om ni är nyfikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0