Nyårslooken

Såhär såg jag ut på nyårsafton! Hade lite bråttom med och ta bilderna så de är inte så bra, och dessutom har jag dragit upp ljusstyrkan lite eftersom det var så mörkt. Så lita inte helt på färgskalorna! 
 
I alla fall så använde jag mina nya ögonprodukter från Isadora som kommer upp i ett eget inlägg snart. Det blev en väldigt glittrig sminkning, vilket såklart inte ville komma fram på bild. Jag blev i alla fall väldigt nöjd med min lila-glittriga look, och körde på naturliga läppar till det!
 
Produkter jag har använt:
 
Ansikte:

Youngblood Mineral Primer
E.l.f. Corrective Concealer
MAC Pro Longwear Foundation
E.l.f. Personal Blend Foundation
TheBalm Hot Mama Rouge
TheBalm Mary-Lou Manizer
 
Ögon:

MAC Stroke Of Midnight Eyes Warm (till brynen)
Isadora Twist-up Eye Gloss 01 Oyster
Isadora Eye Shadow Quartet Smoky Eyes 93 Pink
Isadora Flex Tip Eyeliner
Marks & Spencer St.Michael Classics Kajal
Make Up Store Multi Lash Mascara
 
 
Läppar:

The Bakery Choco Stick Lipstick nr. 07
 
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Fin!

Svar: Tack! :)
BeautyBySoffy

2014-01-02 @ 17:41:20
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0