Vinst från e.l.f.!

Nu har jag fått hem min e.l.f.-vinst som jag har väntat på! Jag vann ett Glossy Gloss i deras julkalender, och som vanligt när det gäller e.l.f. så var produkten riktigt fint inslagen. Fick också med ett jättegulligt, personligt kort:
 
Jättegulligt! Och det känns mycket mer roligt och personligt när det är handskrivet. :)
 
Fick dessutom med en söt hjärtformad klubba, e.l.f.-tjejerna är så söta! Själva läppglanset är i färgen Pink Candy, vilket är en superfin, ljusrosa färg. Jag tänkte att jag visar upp det ordentligt i ett inlägg nån dag snart, med swatches, så att det inte blir så himla långt nu. Jag har i alla fall provat det en gång och det ser otroligt fint ut, tack så mycket E.l.f.! <3

Kommentarer
Postat av: mevida.blogg.se

Super fin blogg ❤️♥️
Titta gärna in på min nån gång ❤️😘

Svar: Tack! :D Det kan jag göra :)
BeautyBySoffy

2014-01-17 @ 15:13:59
URL: http://mevida.blogg.se/
Postat av: mima

Väntar med spänning på swatches! :)

Svar: Vad kul, det kommer ett inlägg om det snart! :)
BeautyBySoffy

2014-01-20 @ 17:55:03
URL: http://mimedus.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0