Ännu ett Burt's Bees!

Burt's Bees Lip Balm with Pink Grapefruit, 39 kr

Nu har jag skaffat mig ännu ett Burt's Bees läppbalsam, eftersom mitt förra nästan är slut. Det är inte många produkter som jag verkligen älskar och känner att jag måste köpa om, men det här är definitivt en av dem! Det blev väldigt populärt bland mina kompisar också, vilket kanske var anledningen till att det tog slut så fort... man ska inte dela läppsyl egentligen, det är väldigt ohygieniskt. Så det jag har köpt nu ska jag försöka hålla för mig själv. :)
 
Trots att jag älskar produkten har jag gärna lite variation, så den här gången köpte jag i doften Pink Grapefruit istället för mintsmaken jag hade sist. Jag har inte använt det här än, men i affären kändes doften superfräsch. Jag är nästan förvånad över mig själv, men det här läppsylet känns verkligen som något jag kommer köpa om och om och om igen. Om ni letar efter ett bra läppsyl så kolla in detta, jag älskar det! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0