Dagens Look: Hot n' Cold

I fredags var jag på födelsedagsfest, och såhär såg jag ut! Jag gjorde lite cat eyes med både varma och kalltonade skuggor. Det kom fram mycket mer i verkligheten, men basskuggan är varm i tonen medan skuggan jag använt för att sota till det med är kall. Det blev en lite spännande mix tycker jag.
 
Istället för att köra på en flytande eyeliner använde jag Blackout som sotig liner. På läpparna använde jag mitt läppstift från No7 som jag har börjat använda mycket igen! :)
 
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

Garnier 5 Sec Perfect Blur Primer
Viva la Diva 3 in One Concealer
Exuviance Skin Caring Foundation
Maybelline Fit Me Pressed Powder
NYX Highlight & Contour Powder
E.l.f. Cream Blush Vixen
 
Ögon:

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Sin
NYX Jumbo Eye Pencil Yogurt
IsaDora Eye Shadow Quartet Smoky Eyes 93 Pink (den mörka skuggan)
Urban Decay Naked Palette 2 (Tease, Blackout, Foxy)
IsaDora Big Bold Mascara
Make Up Store Multi Lash Mascara
 
MAC Stroke Of Midnight Eyes Warm (Socialite, Midnight Hour) - till ögonbrynen
Sumita Beauty Brow Set
 
Läppar:

Make Up Store Lip Pencil The Perfect Pink Matt
No7 Moisture Drench Waterlily
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är så himla duktig alltså!

Svar: Åh tack Bella! Vad glad jag blir! <3
BeautyBySoffy

2014-06-02 @ 22:18:08
URL: http://bellaschytt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0