Inköp: Wet n Wild + Nivea

Igår när vi svängde förbi Ica Maxi råkade det slinka med några grejer till mig, hehe! Jag köpte ett Nivea Lip Butter Raspberry Rosé, som i alla fall nästan var nödvändigt. Jag har precis tagit slut på mitt Vaseline och snart även på mitt läppsyl från Burt's Bees. Visserligen har jag väl lite andra läpprodukter, men ändå! Jag hoppas jag kommer tycka om detta, luktar gott gör det i alla fall!
 
Sedan fick jag även paletten Comfort Zone från Wet n Wild i tidig födelsedagspresent, tack mamsi och pappsi! Det var den sista paletten av den sorten som fanns kvar, så jag kände att det var lika bra jag skaffade mig den nu. Jag skulle nog ändå köpt den förr eller senare. :) De flesta har säkert sett den här paletten eftersom den är väldigt känd bland bloggare och på Youtube, och jag tycker färgerna ser så fina ut! Ska visa båda produkterna närmare senare. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0