Makeover - Angelica

Idag sminkade jag Angelica, gjorde en lite mörkare ögonsminkning med röda läppar till. Jag är nöjd med sminkningen och tycker hon blev superfin! :) Älskar att se reaktionen på folk som inte är vana vid lite mörkare och mer markerade ögon, så det var helt klart en bonus för mig. ;)
 
Angelica hade redan basen på, så foundation eller concealer finns inte med i produktlistan.
 
Jag har använt:
 
Ansikte:

Maybelline Fit Me Pressed Powder
NYX Highlight & Contour Powder (contour-delen)
Wet n Wild Blusher Pearlescent Pink
 
Ögon:

MAC Stroke Of Midnight Eyes Warm (Socialite, Midnight Hour), till brynen
E.l.f. Long-lasting Lustrous Eyeshadow Gala
E.l.f. Baked Eyeshadow Burnt Plum
Urban Decay Naked Palette 2 (Foxy, Snakebite)
IsaDora Flex Tip Eyeliner
L'Oréal Gel Intenza Eyeliner
IsaDora Big Bold Mascara
 
Läppar:
 
IsaDora Perfect Lipliner Prime Red
Milani Color Statement Lipstick Cherry Crave
Lumene The Colours I Love Makeup Kit, till highlighting över läppen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0