Månadens Tomma: Maj

Nu har det inte kommit några "Månadens Tomma" på några månader, helt enkelt eftersom jag inte haft så mycket tomma produkter. Dock går det lite i perioder, så nu har jag istället jättemånga! Här kommer de:
 
Hår:
 
Schwarzkopf Volume Boost Schampoo

Ett schampo som ska ge volym. Som jag har sagt tidigare är inte jag sådär jätteintresserad av hår, och jag har faktiskt inte lagt märke till någon förändring gällande volymen. Det jag kan säga är att schampot rengjorde, annars är jag inte så petig. Dock tyckte jag att lukten på denna var lite väl stark och "påträngande".
 
Batiste Dry Schampoo Cool & Crisp Fresh

Jag gillar verkligen Batistes torrschampon, och detta var inget undantag! Fräsch doft också, inte för mycket.
 
Revlon Professional Equave Detangling Conditioner

Det var rätt länge sen det här balsamsprayet tog slut, men jag tyckte om det ganska mycket. Håret blev lite lättare att reda ut, men det är inget jag känner att jag måste köpa om.
 
Schwarzkopf BC Hairtherapy Fortifier Treatment

En bra hårinpackning anpassad för riktigt skadat hår. Den mjukgjorde mitt hår och luktade gott!
 
Smink:
 
Exuviance Skin Caring Foundation

Nu har jag gjort slut på ännu en Exuviance-foundation, har redan köpt en ny! Tror att jag är inne på min tredje flaska nu, vilket bevisar att den är en stor favorit för mig. Jag kommer fortsätta använda denna eftersom den är min favoritfoundation; den täcker superbra, men är ändå extremt lätt och luftig på huden.
 
Resten av sminkprodukterna på den här bilden har jag antingen fått från tidningar, eller från någon klädaffär. Tänkte därför inte skriva så mycket om dem (de går ju inte att få tag på), men ville visa att jag faktiskt lyckats ta slut på dem! Flera av läppglansen hade blivit äckliga, men det i mitten var faktiskt riktigt bra och återfuktande. Concealern var helt okej, men inget speciellt.
 
Ansikte:
 
Neostrata Clarifying Facial Cleanser

Har pratat mycket om de här rengöringsprodukterna nu, och jag tycker fortfarande mycket om rengöringen! Den tar bort allt mitt smink bra, även ögonsminket.
 
Neostrata Sheer Hydration SPF 15

Har pratat mycket om den här också; bra återfuktande kräm med solskyddsfaktor i.
 
Neostrata Ultra Moisturizing Face Cream

Nattkrämen jag använder. Den är också bra, grejen är att hela serien ihop fungerar så bra, de enskilda produkterna är det svårt att säga mycket om.
 
Cheesebrough Klover Vaseline

Wow, äntligen har jag tagit slut på mitt Vaseline! Jag har haft det i flera år nu och använt det varje kväll men det har vägrat att ta slut, haha. Nu är det i alla fall det, och det är skönt eftersom jag vill prova andra läpprodukter nu. Vaselinet funkar helt okej till att återfukta läpparna, men det lägger sig mer ovanpå som ett lager och sjunker tyvärr inte in så bra. 
 
Leo Duac

Krämen jag använder på mina problemområden, gillar denna skarpt!
 
Kropp:
 
Dove Go Fresh Anti-Perspirant Deodorant

Fräsch sprutdeo med riktigt god doft! Ni som läst min blogg ett tag vet att jag älskar sprutdeos, och Dove är ett märke jag haft flera sådana ifrån.
 
The Body Shop Cranberry Joy Hand Cream

Älskade handkräm! Otroligt synd att den här doften bara säljs under julen, den luktar såå gott! Jag tycker den känns avkopplande på något sätt, och krämen är väldigt bra och djupt återfuktande. Recension kan ni läsa här.
 
Lush Sweetie Pie Dusch Jelly

Detta är som en duschgel i geléform, väldigt speciellt. Den rengjorde och luktade himmelskt, men tyvärr var den något osmidig att ha i duschen. Geléklumpen gick sönder ganska fort, vilket ledde till att man fick spola ner en massa klumpar som inte gick att använda. Lite slöseri, men en kul grej.
 
Oral-B 3D White Luxe Whitening Toothpaste

Jag brukar inte visa tandkrämer här, men eftersom denna kom i en Glossybox och lovade vitare tänder tänkte jag bara nämna den. Nej, den gav inte ett vitare leende, men jag gillade formulan och smaken väldigt mycket! Kan tänka mig att köpa den igen.
 
L'Occitane Dry Skin Foot Cream

En helt okej fotkräm med doft av lavendel. Mjukgörande, men inte djupt återfuktande, så jag kommer nog inte köpa den igen.
 
The Body Shop Hemp Hand Protector

En riktigt bra handkräm; jag har aldrig blivit besviken på TBS's handkrämer. Den är väldigt fet och återfuktande, men tyvärr tycker jag den luktar skokräm, hehe! Minus för doften, men annars är den riktigt bra.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0