No7 Moisture Drench Siren

Det här läppstiftet från No7 vann jag i en tävling för ganska längesedan, och jag tänkte visa upp hur det ser ut på idag. Färgen heter Siren och det är en väldigt klarröd färg som nästan går lite åt det orangea hållet. Jättesnygg färg, men den syns också ganska tydligt. Det är verkligen ett av de där "lysande" läppstiften, inte något naturligt som smälter in alltså. Jag antar att det är därför, och det är lite pinsamt, men jag tror faktiskt inte att jag har använt det här läppstiftet på riktigt någon gång. Och då menar jag utanför hemmet. Det är märkligt eftersom det är en så snygg färg, men det beror väl på att jag ibland är lite feg för starka färger.
 
Jag tror dock att den här kan vara perfekt nu på våren och sommaren; det är nog ingen färg jag skulle bära så ofta under vintern. Den lägger sig jättefint på läpparna, är välpigmenterad och känns skön på. Hållbarheten har jag ju uppenbarligen dessvärre inte provat så mycket än. Jag får se till att börja använda det mer! Måste ge det ett extra plus för hylsan, tycker den ser riktigt snygg och rätt proffsig ut. 
 
Som sagt, ett läppstift jag verkligen borde ge mer uppmärksamhet eftersom det faktiskt är en supersnygg färg!
Vad tycker ni om färgen?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0