NYX Highlight & Contour Kit

På NYX i gallerian (Stockholm) köpte jag ju en massa läpprodukter, men även detta kit med highlight och contour fick följa med. Jag har inget matt, gråbrunt contourpuder sen innan, och kände att det behövdes för att inte få en orange glitterbomb i ansiktet.
 
Den bruna färgen är perfekt att skulptera ansiktet med! Använder den varje gång jag sminkar mig om jag hinner. Highlightfärgen har jag varit lite sämre på att använda, med tanke på att den är väldigt vit och matt. Det känns liksom inte som den gör så stor skillnad med ljus och så, men jag kanske behöver prova den mer för att vara helt säker. Dock tycker jag att ska jag ändå använda highlighter kan det lika gärna vara en skimrig, som The Balms Mary-Lou Manizer till exempel.  
 
Allt som allt är jag glad att jag köpte denna även fast bara typ halva används, haha. Det är värt det ändå, jag köpte den faktiskt mest för contour-delen. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0