Pink <3

Jag antar att det inte bara är jag som blir helt galen i rosa när sommaren närmar sig? Ljusrosa rouge, rosa läppar, rosa ögonlock. Vem älskar inte färgen rosa när det kommer till smink? Kombinationen rosa och guld är helt magisk tycker jag, och passar perfekt till vardags. Ett tips är att matcha kinder, ögon och läppar med rosa, nej det kommer inte bli för mycket! Har man bara lagom av allt så blir det en jättefräsch matchning. :) Här är några av mina rosa älsklingar:
 
  • Idun Minerals Lipgloss Felicia
  • Maybelline Color Tattoo Pink Gold
  • E.l.f. HD Blush Headliner
  • Make Up Store Microshadow Nox
  • No7 Moisture Drench Lipstick Waterlily
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0