Elf Aknebehandling + pensel

Jag tänkte att jag skulle visa er närmare vad som fanns i min Elf-beställning, och jag börjar med de två grejerna som är lite "övrigt", haha. Resten tänkte jag faktiskt att jag skulle visa upp i enskilda inlägg eftersom jag tycker det är så fina grejer som jag är väldigt exalterad över!
 
Det första är penseln Eyeshadow Brush 1815 som egentligen inte alls var den jag hade tänkt beställa haha! Hade tänkt mig en lite bredare, fluffigare som min syster har och tyckte det såg ut som denna, men det var det alltså inte. Lite missnöjd blev jag över det, men äsch, den kostade typ 20 kr.
 
Första intrycket var väl inte sådär jättebra; den fällde flera strån när man drog lite lätt i den och kändes ganska liten och "ömtålig". Men jag provade den faktiskt igår och måste säga att den är väldigt precis, så är det det man är ute efter kan det absolut vara en helt okej borste. Kan tänka mig att den är bra till att måla under ögonen med.
 
Den här lilla saken är en Zit Eraser som jag fick i min "Spring Collection", och är en spot-treatment till akne. Alltså ska man använda den på enskilda finnar för att få dem att försvinna.
 
Den är tillverkad som en penna med skruvfunktion som får ut produkten för att den ska vara lätt att ta med sig när det krisar. Dock brukar inte jag behandla finnar när jag är iväg över dagen eller så, utan det gör jag morgon och kväll, men jag förstår hur de tänker och förpackningen är smart. Vet inte om jag kommer kunna använda den nu när jag håller mig till Neostrata-produkter, men om jag provar den kommer jag berätta vad jag tycker om den!
 
Resten av Elf-produkterna tänkte jag som sagt visa i egna inlägg, då blir det inte så långa inlägg och dessutom tycker jag de är värda lite egen uppmärksamhet, så bered er på många swatches! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0